Slavíme milion!

Oslavujeme! Již milion lidí mělo možnost v České republice shlédnout video naší kampaně Obuj se do toho na facebooku. Anna Polívková v něm objevuje, co nebo kdo se nachází na druhém konci tkaničky z její boty.

Necelé dva týdny stačily spotu z kreativní dílny agentury Družina na to, aby se dostalo k milionu lidí na facebooku. Více než 6 000 sdílení i živá diskuze nasvědčují, že video lidi oslovilo a otevřelo v nich nové otázky. Téma i angažmá Anny Polívkové pak zaujaly také média jako jsou Český rozhlas, Česká televize, iDNES.cz, zena.cz nebo server atlas.cz. V Evropě již kampaň zasáhla více než 10 milionů lidí.

Video má za cíl upozornit na širší kontext výroby našich bot, kterému se věnujeme v kampani Obuj se do toho. Kampaň je iniciativou za etický, udržitelný a transparentní dodavatelský řetězec v obuvnickém průmyslu. Aktivizujeme spotřebitele k tomu, aby požadovali lepší pracovní podmínky pro ty, kteří vyrábějí naše kožené i jiné boty. Provádíme výzkumy pracovních a environmentálních podmínek v kožedělném a obuvnickém průmyslu a na základě těchto zjištění rozvíjíme dialog s občany EU, politiky a obuvnickými značkami. Taktéž spolupracujeme s odbory a organizacemi zabývajícími se pracovními právy a podporujeme jejich snahu o lepší pracovní podmínky v zemích, kde se boty vyrábí. V kampani, která je mezinárodně známá jako Change your shoes, spolupracuje 15 evropských a 3 asijské organizace.

Právě teď je možné za cíle kampaně virtuálně pochodovat do Bruselu – a přes mobilní aplikaci Change your shoes sbírat kroky za transparentnější obuvnický průmysl. 

Pokud jste spot s Annou Polívkovou ještě neviděli, můžete zabrousit na facebookový profil Obuj se do toho a nechat nám komentář, jak se vám video líbilo!