Sborník příspěvků ze semináře o vzdělávání a klimatické krizi

1. 4. 2020 Sdílíme sborník příspěvků z participativního semináře OpenSpace: Jak mluvit o klimatické krizi a nevést k frustraci a rezignaci, který jsme realizovali v minulém roce.

Doporučení pro školní poradní kruhy v čase globální pandemie

1. 4. 2020 Přinášíme překlad inspirativního materiálu Doporučení pro školní poradní kruhy v čase globální pandemie.

Futuropolis: výzva pro pedagogy a pedagožky!

30. 3. 2020 Milé pedagožky, milí pedagogové, rádi bychom vás přizvali ke spolupráci na projektu Futuropolis: škola emancipace, který byl na následující tři roky podpořen MŠMT (výzva: Inovace ve vzdělávání).

Futuropolis: Škola emancipace

26. 3. 2020 S potěšením vám oznamujeme, že jsme spustili náš nový projekt s názvem Futuropolis: Škola emancipace, na kterém bude NaZemi spolupracovat společně s Institutem úzkosti. Příští třI roky chceme spolu s pedagogy tvořit a testovat novou pedagogickou metodu pro 2. stupeň základních škol.

I letos otevíráme kurz kritického myšlení

24. 6. 2019 Opět otevíráme náš celoroční kurz s názvem Kritické myšlení a globální témata, který propojuje základní program Čtením a psaním ke kritickému myšlení a model kritického myšlení Stephena Brookfielda s komplexními tématy globálního vzdělávání. Takže nemeškejte a přihlašte se!

Jak vzdělávat pro život odpovědný k lidem a přírodě? (pozvánka na konferenci)

19. 2. 2019 Chcete přispět ke zlepšení přípravy budoucích učitelů na vysokých školách? Zajímá vás jak u studentů a studentek rozvíjet občanské a sociální kompetence prostřednictvím environmentální výchovy, globálního vzdělávání či vzdělávání pro udržitelný rozvoj?