Jak vzdělávat o klimatické krizi?

25. 5. 2020 23.–26. července, Předklášteří, seminář ve formátu Open space

Online podpůrná setkání pro pedagogy a pedagožky

18. 5. 2020 V NaZemi se také učíme pracovat na dálku, potkávat se jinak, než jsme byli doposud zvyklí. Nutné omezení kontaktu s dalšími lidmi na nás ale nedopadlo zdaleka tak silně jako na pedagogy, děti a studenty.

Sborník příspěvků ze semináře o vzdělávání a klimatické krizi

1. 4. 2020 Sdílíme sborník příspěvků z participativního semináře OpenSpace: Jak mluvit o klimatické krizi a nevést k frustraci a rezignaci, který jsme realizovali v minulém roce.

Doporučení pro školní poradní kruhy v čase globální pandemie

1. 4. 2020 Přinášíme překlad inspirativního materiálu Doporučení pro školní poradní kruhy v čase globální pandemie.

Futuropolis: výzva pro pedagogy a pedagožky!

30. 3. 2020 Milé pedagožky, milí pedagogové, rádi bychom vás přizvali ke spolupráci na projektu Futuropolis: škola emancipace, který byl na následující tři roky podpořen MŠMT (výzva: Inovace ve vzdělávání).

Futuropolis: Škola emancipace

26. 3. 2020 S potěšením vám oznamujeme, že jsme spustili náš nový projekt s názvem Futuropolis: Škola emancipace, na kterém bude NaZemi spolupracovat společně s Institutem úzkosti. Příští tři roky chceme spolu s pedagogy tvořit a testovat novou pedagogickou metodu pro 2. stupeň základních škol.