„Není to o tom využít GS v každé hodině a každém předmětu a ani to nemá smysl. Spíš aby žáci věděli, co se tím učíme, že učení není jen diktát a vyjmenovaná slova, že učení vede i k životním dovednostem."
Podívejte se na konkrétní práci s metodikou Naše půda, naše plody na ZŠ a MŠ Řeznovice
Pilotující školy
- MŠ a ZŠ Ostopovice - reportáže z příběhu Obr od Bodláčí hory a Naše půda, naše plody
- ZŠ a MŠ Ivančice - Řeznovice
- ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Drásov
- ZŠ Tvarožná - s reportážemi z jednotlivých epizod příběhu
- ZŠ a MŠ Nížkovice - s reportážemi z jednotlivých epizod příběhu
- ZŠ Ivančická, Moravský Krumlov
- ZŠ Heyrovského, Brno
Přečtěte si postřehy učitelů, co jim práce s Global Storylines dala.
S Global Storylines pracovaly tyto školy:
- ZŠ a MŠ Dětřichov
- ZŠ a MŠ Český Těšín Kontešinec
- 1. ZŠ Sedlčany
- Církevní základní škola Borohrádek
- ZŠ a MŠ Nové Veselí
- ZŠ s rozšířenou výukou jazyků Magic Hill (stránka školy k příběhu Obr od Bodláčí hory)
- ZŠ a MŠ Prštice
- ZŠ a MŠ Hranice, Struhovsko (stránka třídy 1. A k příběhu Obr od Bodláčí hory)
- ZŠ Masarova, Brno
- ZŠ a MŠ Deblín
- ZŠ Svitavy, T. G. Masaryka
- ZŠ a MŠ Lobodice
- ZŠ ZaHRAda, Tišnov