Online podpůrná setkání pro pedagogy a pedagožky

31. 3. 2020 V NaZemi se také učíme pracovat na dálku, potkávat se jinak, než jsme byli doposud zvyklí. Nutné omezení kontaktu s dalšími lidmi na nás ale nedopadlo zdaleka tak silně jako na pedagogy, děti a studenty.

Futuropolis: výzva pro pedagogy a pedagožky!

30. 3. 2020 Milé pedagožky, milí pedagogové, rádi bychom vás přizvali ke spolupráci na projektu Futuropolis: škola emancipace, který byl na následující tři roky podpořen MŠMT (výzva: Inovace ve vzdělávání).

Futuropolis: Škola emancipace

26. 3. 2020 S potěšením vám oznamujeme, že jsme spustili náš nový projekt s názvem Futuropolis: Škola emancipace, na kterém bude NaZemi spolupracovat společně s Institutem úzkosti. Příští třI roky chceme spolu s pedagogy tvořit a testovat novou pedagogickou metodu pro 2. stupeň základních škol.

Česká republika má první přehled globálního vzdělávání

13. 2. 2020 Nezisková organizace Fairtrade Česko a Slovensko sestavila společně s pěti českými odbornicemi přehled nejlepších aktivit globálního vzdělávání.

Seminář: Formativní hodnocení - jak začít?

22. 1. 2020 Lámete si hlavu s tím, jak smysluplně hodnotit a nestačí vám jen klasické známky? Chcete získat inspiraci a konkrétní podněty pro to, jak začít hodnotit tak, aby hodnocení podporovalo učení? Pokud ano, přijďte na jednodenní seminář, který pořádáme 3. března v Brně.

Od února startujeme podpůrnou skupinu pro pedagogy a pedagožky

20. 1. 2020 Učíte? Hledáte cesty jak na to, aby čas strávený ve škole dával smysl jak vám tak studentům? Řešíte jak a k čemu studenty vést, aby jim to v budoucnosti bylo užitečné? Chcete vaše zkušenosti, pochybnosti a otázky sdílet s